مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 18:402023-09-17سياسي

رویداد ملی توسعه صنایع پایین دستی مس در رفسنجان برگزار می شود


دبیر رویداد ملی توسعه صنایع پایین دستی مس گفت: اولین رویداد ملی توسعه صنایع پایین دستی مس در رفسنجان برگزار می شود و صاحبان ایده در این حوزه می توانند تا پایان آبان ماه امسال در دبیرخانه این رویداد ایده خود را ثبت کنند.

- ایسنا/کرمان دبیر رویداد ملی توسعه صنایع پایین دستی مس گفت: اولین رویداد ملی توسعه صنایع پایین دستی مس در رفسنجان برگزار می شود و صاحبان ایده در این حوزه می توانند تا پایان آبان ماه امسال در دبیرخانه این رویداد ایده خود را ثبت کنند.

روح الله ابوالهادی امروز، 26 شهریورماه در نشست خبری با موضوع رویداد ملی توسعه صنایع پایین دستی مس در محل مرکز نوآوری شهید ستاری رفسنجان اظهار کرد: یکی از موضوعات مغفول مانده در منطقه و مرتبط با صنعت مس، صنایع پایین دستی مس است که رونق این حوزه می تواند در اشتغالزایی، ارزش افزوده و اقتصاد کشور اثرگذار باشد و به رفع مشکلات کمک کند.

وی افزود: از اهمیت دیگر صنایع پایین دستی مس می توان به جلوگیری از خام فروشی اشاره کرد که اگر رسانه ها با مسئولیت پذیری در این سلسله رویداد که سندش هم آماده شده کمک کنند می توانیم با استفاده از علم و دانش رسانه ای و اعتمادسازی، با جامعه هدف در اقصی نقاط کشور ارتباط گیری بهتری داشته باشیم و در این عرصه موفق تر عمل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد ملی توسعه صنایع پایین دستی مس در رفسنجان برگزار می شود

رویداد ملی توسعه صنایع پایین دستی مس در رفسنجان برگزار می شود