مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 13:552023-08-26پزشكي

کمک 110 میلیارد تومانی خیرین سلامت/تولید 23 محصول دانش بنیان در حوزه سلامت


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد ضمن تشریح اقدامات و دستاوردهای یکساله این دانشگاه در حوزه بهداشت و درمان استان، از جذب 472 خیر سلامت و کمک 110 میلیارد تومانی آنان جهت ارتقاء بهداشت استان و نیز همکاری 30 میلیارد تومانی سازمان های مردم نهاد به این حوزه خبر داد.

- ایسنا/یزد سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد ضمن تشریح اقدامات و دستاوردهای یکساله این دانشگاه در حوزه بهداشت و درمان استان، از جذب 472 خیر سلامت و کمک 110 میلیارد تومانی آنان جهت ارتقاء بهداشت استان و نیز همکاری 30 میلیارد تومانی سازمان های مردم نهاد به این حوزه خبر داد.

دکتر سید مهدی هاشمی باجگانی امروز شنبه چهارم شهریور ماه به مناسبت هفته دولت در جمع خبرنگاران به ارائه گزارش عملکرد دانشگاه پرداخت و تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی یزد در حوزه درمان طی یک سال گذشته و برای دومین سال موفق به کسب رتبه اول کشوری در زمینه اهدای عضو شده است.

وی از آغاز فعالیت مرکز کاشت حلزون در بیمارستان شهید دکتر رهنمون و نیز مرکز پیوند مغز استخوان در بیمارستان شهید صدوقی و انجام اولین عمل جراحی تعویض دریچه قلب بدون جراحی باز نیز خبر داد و گفت: در این مدت شاهد نصب ام آر ای(MIR) در شهرستانهای ابرکوه، مهریز و تفت، تجهیز مرکز ناباروری شهرستان ابرکوه و اضافه شدن 25 دستگاه دیالیز به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 110 میلیارد تومانی خیرین سلامت/تولید 23 محصول دانش بنیان در حوزه سلامت

کمک 110 میلیارد تومانی خیرین سلامت/تولید 23 محصول دانش بنیان در حوزه سلامت