مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 14:512023-08-30اقتصادي

بهره برداری از 2 واحد طرح نهضت ملی مسکن در زرندیه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زرندیه در حاشیه این مراسم گفت: این واحدهای مسکونی با زیربنای 90 و متراژ 153 متر مربع به صورت رایگان در اختیار متقاضی واجد شرایط قرار گرفته است.

علی آرین مهر افزود: برای ساخت این واحدهای مسکونی 3 میلیارد ریال تسهیلات بانکی اختصاص یافته و 50 درصد تخفیف نیز در خصوص هزینه های نقشه، جواز ساخت و نظارت اعمال شده است.

وی با اشاره به اینکه تا کنون عملیات احداث 58 واحد مسکونی در شهرهای مامونیه، زاویه و پرندک آغاز شده است ادامه داد:این طرح ها شامل 24 واحد در مامونیه  شامل 6 قطعه چهار واحدی، 13 قطعه تک واحدی در زاویه و 21 قطعه تک واحدی در پرندک بوده که با پیشرفت های متفاوت در حال احداث است.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زرندیه اضافه کرد: براساس پایش متقاضیان استفاده از طرح نهضت ملی مسکن در حال حاضر تعداد 200 نفر در شهر مامونیه، 64 نفر در پرندک و 3 نفر در زاویه حائز بهره مندی از این طرح هستند و به زودی با تامین اراضی مورد نیاز به سایر افراد برای ساخت مسکن تحویل داده می شود.

آرین مهر در خصوص اجرای طرح هادی در روستاها نیز اظهار کرد: تاکنون  طرح هادی برای 65 روستای بالای 20 خانوار تهیه و بیش از 9000جلد سند مالکیت شهری و روستایی با همکاری  ثبت اسناد و املاک در این شهرستان صادر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 2 واحد طرح نهضت ملی مسکن در زرندیه

بهره برداری از 2 واحد طرح نهضت ملی مسکن در زرندیه