مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 10:502023-08-30اجتماعي

مفقود شدن گذرنامه؛ دردسر زائران اربعین


رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران گفت: مساله مهم زائران بحث مفقود شدن گذرنامه است که افراد باید به سرکنسول گری ایران در بغداد، نجف، کربلا، - مرتضی عبادی رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران امروز درباره برنامه ریزی به مناسبت اربعین در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: استان مازندران دارای 35 موکب رسمی دارای مجوز از گلوگاه تا رامسر است.

وی با بیان اینکه اساس کار موکب ها خدمات رسانی به زائران در ایام اربعین است، افزود: خدمات این موکب ها هم حمایتی ازسوی مردم است.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران بیان کرد: معمولا گروه پیش رو مواکب از 15 مرداد ماه امسال شروع به اعزام کردند و قبل از 24 مرداد از کشور خارج شدند.

عبادی با اشاره به انتقال امکانات و تجهیزات مواکب، اضافه کرد: انتقال امکانات از دستگاه پخت نان گرفته تا تجهیزات مربوط به تغذیه از 25 مرداد ماه شروع شده و تا 31 مرداد اصل امکانات منتقل شد.

وی با اعلام اینکه خادمان موکب ها از 27 مرداد تا چهارم شهریور ماه در موکب ها مستقر شدند، تصریح کرد: در بحث موکب های مازندران هم دو موکب در مرز مهران، یک موکب در سامرا، سه موکب در نجف اشرف، 15 موکب در شهر کربلا و بقیه موکب ها در مسیرها و عمودهای مختلف از نجف تا کربلا استقرار دارند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مفقود شدن گذرنامه؛ دردسر زائران اربعین

مفقود شدن گذرنامه؛ دردسر زائران اربعین