مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 21:052023-09-05اجتماعي

توصیه های رییس پلیس راه لرستان برای زائرین اربعین


زائران اربعین هنگام تردد در جاده های لرستان قانون و مقررات راهنمایی ورانندگی را رعایت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ محمد زارعی امروز سه شنبه در گفت وگو با رسانه ها، اظهار داشت: کسانی که به عنوان راننده هدایت وسیله نقلیه را عهده دار می شوند، برابر قانون و مقررات، باید تمام حواس خود را برای رانندگی قرار دهند.

وی با بیان اینکه سلامت و ایمنی مسافرین و زائرین برای پلیس بسیار مهم است، گفت: راننده یک تکلیف بیشتر ندارد و آن هم رانندگی است.

لزوم پرهیز از سرعت غیرمجاز رییس پلیس راه لرستان، افزود: کسانی که در حین رانندگی بخواهند پاسخگوی تلفن همراه باشند، با سرنشینان گفت وگو کنند و بخورند یا بنوشند، تمرکزشان را از دست می دهند و زمینه حوادث و تصادفات را فراهم می آورند زیرا بخشی از ذهن درگیر کاری غیر از رانندگی است و معمولاً این دست از افراد تصادف می کنند.

سرهنگ زارعی، تصریح کرد: کلیدی ترین نکته برای رانندگان در سفرهای اربعین آن است کاری کنند که هیچ چیزی حواس آنها را بر هم نزند و توجه به جلو در حین رانندگی مهم ترین اصل است و از هر کاری که توجه آنها را کم می کند، خودداری کنند.

وی به صحبت با تلفن همراه و خطرات استفاده از آن در حین رانندگی اشاره کرد و بیان داشت: تلفن همراه به هیچ وجه همراه خوبی در هنگام رانندگی نیست و می تواند موجب تص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های رییس پلیس راه لرستان برای زائرین اربعین

توصیه های رییس پلیس راه لرستان برای زائرین اربعین