مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1402 ساعت 17:052023-09-22اجتماعي

حاشیه سازی در سازمان آموزش فنی و حرفه ای ممنوع شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز،  مهرداد عظیمی  امروز در حاشیه نشست صمیمی با کارکنان آموزش فنی و حرفه ای تبریز  در بازدید  مرکز آموزش فنی و حرفه ای مرکز 3 تبریز، با ادای احترام به مردم غیور آذربایجان شرقی و خانواده های شهدا اظهار داشت: مردم آذربایجان شرقی صفحات زرین تاریخ این کشور را به نام خودشان به ثبت رساندند.

رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از حضور در بین مجموعه سازمان آموزش فنی وحرفه ای آذربایجان شرقی ابراز خرسندی کرد و ادامه داد: برای من افتخاری است که توفیق حضور در استان آذربایجان شرقی و در بین همکاران را پیدا کردم.

عظیمی گفت: رفتار و عملکرد قابل احترام شما نشان داد که موضوعات را به شکل حرفه ای دنبال کرده اید که توانسته این استان در حوزه عملکردی در گذشته و حال موفق باشد.

وی از بیان مطالبات توسط همکاران در چارچوب احترام و با دغدغه، حرارت و غیرت بی نهایت سپاسگزاری کرد و افزود: در فضای مدیریتی کشور، مدیری که در کنار کارمند خودش اشک می ریزد؛ این منحصر به فرد و نادر است.

رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، مدیران را برای حضور در بین همکاران مکلف کرد و اظهار داشت: همکاران ما مشکلات و مطالبات خودشان را بی واسطه مطرح کنند؛ اما نباید از دایره ادب خارج شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاشیه سازی در سازمان آموزش فنی و حرفه ای ممنوع شد

حاشیه سازی در سازمان آموزش فنی و حرفه ای ممنوع شد