مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 14:052023-08-26سياسي

هزینه ثبت نام آزمون مرکز وکلا استان بوشهر بازگردانده شود


رییس کل دادگستری استان بوشهر پس از ورود به موضوع خرابی سیستم سرمایشی یکی از حوزه های برگزاری آزمون وکالت در استان، برای سازمان سنجش به منظور بازپرداخت هزینه ثبت نام یک هفته مهلت تعیین کرد و خواستار جبران حقوق از دست رفته داوطلبان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس به نقل از قوه قضاییه، مهدی مهرانگیز رییس کل دادگستری استان بوشهر صبح روز جمعه 3 شهریور به منظور نظارت بر روند برگزاری آزمون وکالت مرکز وکلای قوه قضاییه در دانشگاه خلیج فارس بوشهر به عنوان یکی از حوزه های امتحانی استان حاضر شد.

در این بازدید مشخص شد تمام سیستم های سرمایشی این حوزه امتحانی خراب و یا خاموش هستند و به دلیل گرما و میزان رطوبت هوا داوطلبان قدرت تمرکز بر پاسخگویی به سوالات آزمون را ندارند و این موضوع موجب اعتراض داوطلبان شده بود.

پیرو این موضوع؛ مهرانگیز رییس کل دادگستری استان بوشهر با ارسال نامه ای به رییس سازمان سنجش و آموزش کشور دستورات لازم برای جبران خسارات وارده به داوطلبین آزمون وکالت در حوزه امتحانی دانشگاه خلیج را صادر کرد.

براساس نامه رییس کل دادگستری استان بوشهر به رییس سازمان سنجش، دانشگاه خلیج فارس امکان برگزاری هیچ آزمونی را بدون تایید کارشناس رسمی دادگستری مبنی بر سالم بودن سیستم سرمایشی ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه ثبت نام آزمون مرکز وکلا استان بوشهر بازگردانده شود

هزینه ثبت نام آزمون مرکز وکلا استان بوشهر بازگردانده شود