مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 10:002023-09-05اجتماعي

موج بازگشت زوار اربعین از مرزهای خوزستان


شاهد موج بازگشت زائران از راهپیمایی اربعین حسینی از مرز های کشور از جمله؛ شلمچه و چذابه در استان هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، فرید کریمی زاده رییس پلیس راهور خوزستان امروز در جمع خبرنگاران با تسلیت فرارسیدن ایام اربعین حسینی اظهار کرد: با توجه به اینکه شاهد موج بازگشت زائران از راهپیمایی اربعین حسینی از مرز های کشور از جمله؛ شلمچه و چذابه در استان هستیم، برنامه ریزی ها برای بازگشت ایمن زوار به مقاصد خود انجام شده است.

وی به استقرار اتوبوس های حمل و نقل جاده ای به مقصد استان ها و شهرستان های بزرگ اشاره کرد و افزود: همچنین قطار مسافربری از پایانه مرزی شلمچه تا مقصد تهران، زائران را جا به جا خواهد کرد.

رییس پلیس راهور خوزستان با بیان اینکه جابه جایی زائران اربعین حسینی از پایانه مرزی شلمچه به سمت شهرستان خرمشهر نیز انجام می شود، گفت: علاوه بر این، اتوبوس های حمل و نقل شهری نیز زائران را از پایانه ها تا پارکینگ های خودرویی جابه جا می کنند.

وی اضافه کرد: باتوجه به اینکه زائرانی که از زیارت امام حسین(ع) بازمی گردند، دچار خستگی جسمی هستند، توصیه می شود حتما قبل از حرکت و اقدام به رانندگی، در مواکب و محل های پیش بینی شده استراحت کافی داشته باشند و از رانندگی در شب خودداری کنند، زیرا خستگی و خواب آلودگی عمده دلایل وق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موج بازگشت زوار اربعین از مرزهای خوزستان

موج بازگشت زوار اربعین از مرزهای خوزستان