مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 18:152023-09-09بين الملل

فارن افرز: رهبر ایران این کشور را قدرت برتر خاورمیانه خواهد کرد


نشریه فارن افرز با اشاره به همکاری های روزافزون ایران، چین و روسیه و افول قدرت آمریکا می نویسد: رهبر جمهوری اسلامی، ایران را تبدیل به قدرت برتر خاورمیانه خواهد کرد.

- نشریه فارن افرز با اشاره به همکاری های روزافزون ایران، چین و روسیه و افول قدرت آمریکا می نویسد: رهبر جمهوری اسلامی، ایران را تبدیل به قدرت برتر خاورمیانه خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرگزاری ایرنا نوشت: ری تکیه (RAY TAKEYH) پژوهشگر ارشد اندیشکده شورای روابط خارجی آمریکا و رئول مارک گرشت (REUEL MARC GERECHT) مامور پیشین سیا با انتشار مقاله ای مشترک در نشریه فارن افرز با اشاره به گرم شدن بیش از پیش روابط ایران با روسیه و چین نوشتند که همزمان با افول قدرت و نفوذ واشنگتن، مسکو و پکن تصمیم گرفته اند که نظم لیبرال بین المللی را به چالش کشیده و ضمن استقبال از مقام های ایرانی، کمک های وسیع نظامی و اقتصادی به تهران ارائه دهند.

در این نوشتار آمده است: چین تجارت مقاوم در برابر تحریم های آمریکا و فن آوری پیشرفته را در اختیار ایران قرار داده و روسیه نیز به نوسازی نیروهای نظامی ایران کمک کرده است.

در نتیجه تهران دیگر از فروپاشی اقتصادی هراسی نداشته و از لحاظ دیپلماتیک نیز با پکن و مسکو مثلثی را تشکیل داده که به انزوای جمهوری اسلامی پایان داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارن افرز: رهبر ایران این کشور را قدرت برتر خاورمیانه خواهد کرد

فارن افرز: رهبر ایران این کشور را قدرت برتر خاورمیانه خواهد کرد