مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 13:502023-09-01سياسي

پدافند هوایی امنیت لازم را برای زوار اربعین تأمین کرده است


جانشین منطقه پدافند هوایی غرب کشور(شهدای سوباشی) با بیان اینکه امروز اربعین یکی از مؤلفه های قدرت برای جمهوری اسلامی ایران است، گفت: امروز به همت پدافند هوایی امنیت لازم برای زوار تا کشور عراق تأمین شده و این نشانه قدرت جمهوری اسلامی ایران است.

- ایسنا/همدان جانشین منطقه پدافند هوایی غرب کشور(شهدای سوباشی) با بیان اینکه امروز اربعین یکی از مؤلفه های قدرت برای جمهوری اسلامی ایران است، گفت: امروز به همت پدافند هوایی امنیت لازم برای زوار تا کشور عراق تأمین شده و این نشانه قدرت جمهوری اسلامی ایران است.

سرتیپ دوم ستاد امیر نظری جمعه 10 شهریور در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه شهر همدان، با بیان اینکه پدافند هوایی مانند 40 سال پیش نیست و بسیار پیشرفته شده است، اظهار کرد: امروز به جرأت می توانیم بگوییم پدافند هوایی یک تهدید برای دشمن است و خوشبختانه با تلاش های بی وقفه نیروهای هوایی پیشرفت های چشمگیری داشتیم به طوریکه در 370 نقطه پدافند هوایی وجود دارد و دشمن تحت نظر است.

وی با بیان اینکه شیعه ریشه در مکتب عاشورا دارد و از این سرچشمه پاک نوشیده که امروز خار چشم دشمنان شده است، خاطرنشان کرد: امروز دشمن طرح کلان راهبردی برای محدود کردن شیعیان دنیا به ویژه شیعیان ایران برنامه ریزی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدافند هوایی امنیت لازم را برای زوار اربعین تأمین کرده است

پدافند هوایی امنیت لازم را برای زوار اربعین تأمین کرده است