مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 22:002023-09-17اجتماعي

استخدام 75 هزار معلم جدید در سال جاری


وزیر آموزش و پرورش از استخدام 75 هزار معلم جدید در سال جاری خبر داد و گفت: سال آینده کنکور اختصاصی تربیت معلم برگزار می شود و شناسایی استعدادهای معلمی را از دبیرستان ها آغاز می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در همایش مدیران مدارس کشور که با حضور رییس جمهور در سالن همایش های وزارت کشور برگزار شد ضمن  تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه ربیع الاول و با گرامیداشت نام و یاد شهدا، اظهار کرد: امروز در کنار راهبردی ترین مدیران کشور هستیم؛ مدیران مدرسه ها از آن جهت راهبردی ترین مدیران هستند که در سند تحول بنیادین، مدرسه نقطه اتکا دولت و ملت، در رشد و تعالی کشور معرفی شده است.

وی افزود: هر مدرسه مانند یک ایران بزرگ است و نگهدارنده و پرورش دهنده گران بهاترین سرمایه کشور یعنی فرزندان ما هستند و امروز اقتدار کشور در مدرسه ها رقم می خورد.

صحرایی در ادامه با ارائه گزارشی از عملکرد وزارت آموزش و پرورش در دولت سیزدهم، اقدامات راهبردی را در این وزارت خانه بر شمرد و گفت: اجرای رتبه بندی معلمان پس از گذشت ده سال به عنوان نمونه ای از حرکت در مسیر بهره وری و اجرای چندین طرح با نام شهدا همچون طرح شهید سلیمانی که در آن 2 هزار و صد فضای ورزشی درون مدرسه ای برای مدارس مناطق محروم ساخته شد، طرح شهید عج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استخدام 75 هزار معلم جدید در سال جاری

استخدام 75 هزار معلم جدید در سال جاری