مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 10:542023-09-20اقتصادي

آبرسانی به 40 روستای استان سمنان با تانکر!


محمد طاهری، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزرای فارس در سمنان اظهار کرد: مشکل اصلی استان سمنان، تأمین آب است و در شهر شاهرود نیز با آغاز فصل تابستان، چندین سال است که شاهد تنش آبی هستیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان با بیان اینکه پروژه های خوبی در شاهرود با پیشرفت 95 درصدی در حوزه آب وجود دارد، عنوان کرد: همه باید کمک کنند تا این پروژه ها تکمیل شود و به اتمام برسد.

طاهری با اشاره به نیاز آبی و کمبود آبی که در استان سمنان وجود دارد، تصریح کرد: 115 میلیون مترمکعب نیاز آبی استان سمنان است و 85 میلیون مترمکعب در اوج مصرف در بخش شرب آب مصرف می شود.

وی با اشاره به اینکه حدود 750 لیتر بر ثانیه کمبود آب در استان سمنان وجود دارد، گفت: در حال حاضر، کمبود آب در سمنان 250 لیتر بر ثانیه، در شاهرود  250 لیتر بر ثانیه و در روستاهای استان سمنان نیز حدود 250 لیتر بر ثانیه است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان با اشاره به اینکه حدود 40 روستا را در این استان با تانکر سیار آبرسانی می کنیم، اظهار کرد: در بحث قراردادهای محرومیت زدایی در گام نخست، طرح آب رسانی به 52 روستای استان سمنان با اعتبار 72 میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبرسانی به 40 روستای استان سمنان با تانکر!

آبرسانی به 40 روستای استان سمنان با تانکر!