مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 19:252023-09-13سياسي

عبور 150 هزار زائر پاکستانی و افغانستانی از مرزهای زمینی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید مجید میراحمدی رییس ستاد مرکزی اربعین در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به وجه تمایز اربعین امسال با سال گذشته گفت: - رییس ستاد مرکزی اربعین از عبور 150 هزار زائر پاکستانی و افغانستانی از مرزهای زمینی ایران برای شرکت در مراسم اربعین خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید مجید میراحمدی رییس ستاد مرکزی اربعین در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به وجه تمایز اربعین امسال با سال گذشته گفت: وجه تمایز اربعین امسال با سالیان گذشته در سطح همکاری دولت عراق به خصوص وزیر کشور عراق بود ما بود.

وی افزود: نتیجه این همکاری هم ابتکار عمل برای تشکیل قرارگاه های عملیات مشترک اربعین بود که برای اولین بار مطرح و مورد استفاده طرف عراق هم قرار گرفت در 2 سطح ملی و استانی تشکیل شد.

وی بیان داشت: با همکاری دولتمردان عراق موضوع عبور زائرین که هر ساله باعث مشکل می شد برطرف شد و زائرین در مرزهای شش گانه کشور بدون نگرانی و دغدغه تردد می کنند.

عبور آسان از و بدون معطلی وی افزود: این هماهنگی باعث شد عبوری سهل و آسان در کمترین زمان صورت گیرد که با توافق دولت عراق درب های خروجی در مرزها افزایش پیدا کرد به طور مثال در مهران دو درب به پنج درب و همچنین گیت های در مرز مهران به 112 گیت افزایش یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبور 150 هزار زائر پاکستانی و افغانستانی از مرزهای زمینی

عبور 150 هزار زائر پاکستانی و افغانستانی از مرزهای زمینی