مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 14:052023-08-28سياسي

وزیر علوم: لزوم بررسی ظرفیت های کویر برای ثروت آفرینی در کشور


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به این که دانشگاه ها و مراکز علمی یزد باید به سمت ایجاد ثروت جدید حرکت کند گفت: ظرفیت های کویر در ثروت آفرینی برای کشور بررسی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، محمدعلی زلفی گل ظهر امروز در ادامه سفر خود به استان در دیدار با آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با تاکید بر این که یزد استان علم، عبادت، قنات، قنوت و قناعت است و به لحاظ علمی هم سال های سال رتبه برتر کنکور را داشته اظهار کرد: در بحث صنایع و شرکت های دانش بنیان هم یزد وضعیت مطلوبی را دارد و گسترش آموزش عالی هم در این استان ویژه است.

وی افزود: دانشگاه های مختلف پیام نور، علمی کاربردی، دولتی، آزاد، علم و هنر، غیرانتفاعی و دیگر دانشگاه های این استان همه و همه به خوب عمل کردند و یزد از لحاظ توسعه علمی جایگاه خوبی را به دست آورده است.

وزیر علوم با بیان این که در حوزه پارک علم و فناوری هم توانسته توسعه بسیار خوبی داشته باشد گفت: خوشبختانه در این دانشگاه ها و مراکز علمی دانشمندان برجسته ای هم حضور دارند که نه تنها در سطح ملی بلکه در سطح بین المللی دارای مرجعیت علمی هستند.

زلفی گل تصریح کرد: همه این موارد نشان می دهد استان یزد دارای مزیت هایی است که در پیشرفت علمی کشور می تواند تاثیر بسیار خاصی داشته باشد اما از رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر علوم: لزوم بررسی ظرفیت های کویر برای ثروت آفرینی در کشور

وزیر علوم: لزوم بررسی ظرفیت های کویر برای ثروت آفرینی در کشور