مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 08:302023-09-17اجتماعي

فعالیت 108 معلم در مدارس سیار عشایری در خراسان شمالی


معاون ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی از فعالیت 108 معلم در مدارس سیار عشایری در این استان در سال تحصیلی جدید خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی از فعالیت 108 معلم در مدارس سیار عشایری در این استان در سال تحصیلی جدید خبر داد.

عصمت بدخشان در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه به دنبال تقویت مدارس دولتی عشایری در استان هستیم، گفت: در همین راستا قرار بر این است تا در هفته اول مهر ماه برنامه های ویژه ای در مدارس عشایری سیار برگزار شود.

وی افزود: در خراسان شمالی هفت هزار و 300 دانش آموز عشایری در حال تحصیل هستند که حدود چهار هزار نفر از این تعداد در دوره ابتدایی در حال تحصیل می باشند.

بدخشان با اشاره به اینکه برای سال تحصیلی جدید برای کیفیت بخشی آموزش به دانش آموزان کلاس اول چند طرح برای معلم ها اجرا شده است، افزود: یکی از این طرح ها، طرح معماران تربیت بوده است که برای معلم های پایه اول اجرا شده است.

وی ادامه داد: طرح شهید همت از دیگر طرح هایی بوده که برای توانمندسازی دو هزار و 500 معلم با سابقه کمتر از 10 سال اجرا شده که مرحله اول اجرای این طرح به پایان رسیده و به زودی مرحله دوم آن نیز اجرایی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 108 معلم در مدارس سیار عشایری در خراسان شمالی

فعالیت 108 معلم در مدارس سیار عشایری در خراسان شمالی