مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 16:202023-09-14سياسي

اگر ما طرز تفکر غلط دشمن را به چالش بکشیم برگ برنده داریم


امام جمعه شهرستان قرچک با به چالش کشیده عقاید پوچ دشمن را برگ برنده ای برای جبهه حق قلمداد کرد و به فعالیت هرچه تمام تر در زمینه تاکید داشت.

- ایسنا/تهران امام جمعه شهرستان قرچک با به چالش کشیده عقاید پوچ دشمن را برگ برنده ای برای جبهه حق قلمداد کرد و به فعالیت هرچه تمام تر در زمینه تاکید داشت.

حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار ایسنا طی سخنانی بیان کرد: در این برهه از زمان جهاد واقعی در امر مهم و دشوار تعلیم و تربیت است ، نتیجه آینده کشور تلاش و دغدغه مندی شما عزیزان خواهد بود.

وی ادامه داد: همانطور که واقف هستید ، تلاش دشمن در آسیب رساندن به حوزه فرهنگ است ، نقطه آسیب پذیر در جامعه ما نیز دانش آموزان و نسل نوجوان و جوان هستند، تلاش در حوزه تعلیم و تربیت یعنی مقابله با جنگ روانی و فرهنگی که امروز دچار آن هستیم.

امام جمعه شهرستان قرچک عنوان کرد: رهبری عظیم شأن هشدار می دهند که باید از لاک دفاعی دربیایم، با توجه به فرمایشات ایشان حرکت در عرصه فرهنگی باید دقیق، هدفدار و با کیفیت باشد که آنان دچار چالش شوند.

اسماعیلی خاطر نشان کرد: اگر ما طرز تفکر غلط دشمن را به چالش بکشیم برگ برنده داریم، هم در دفاع دست برتر را خواهیم داشت هم در شبیخون فرهنگی به دشمن، متفکرانه عمل کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر ما طرز تفکر غلط دشمن را به چالش بکشیم برگ برنده داریم

اگر ما طرز تفکر غلط دشمن را به چالش بکشیم برگ برنده داریم