مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 10:202023-08-29ورزشي

ادعای یک بازیکن علیه تراکتور رد شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال، آرای خود را درمورد پرونده های مختلف به شرح زیر صادر کرد:* با توجه به شکایت علیرضا قاسمی از باشگاه آرمان گهر سیرجان، - کمیته وضعیت آرای خود را درمورد پرونده های مختلف صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال، آرای خود را درمورد پرونده های مختلف به شرح زیر صادر کرد:* با توجه به شکایت علیرضا قاسمی از باشگاه آرمان گهر سیرجان، کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان یک میلیارد و 259 میلیون ریال را قرار رد صادر کرد.

* پوریا آریا کیا به عنوان خواهان طی دادخواستی به طرفیت باشگاه تراکتور به عنوان خوانده دعوایی به خواسته مطالبه وجه به مبلغ 20 میلیارد ریال اعلام کرده که پس از ثبات و ابلاغ دادخواست و ضمایم آن به خوانده، تصویر صورتجلسه توافق طرفین در تاریخ 27 خرداد که متضمن تعهد خوانده به پرداخت وجه و متقابلا اعلام گذشت خواهان و اسقاط هر گونه ادی وی است به این کمیته واصل شده است.

بر این اساس و نظر به اعلام رضایت خواهان، موجباتی جهت ادامه رسیدگی به دعوی حاضر فراهم نبوده و قرار رد دعوا صادر می شود.

*در پرونده شکایت حمزه خضیراوی از باشگاه استقلال ملاثانی، این باشگاه به پرداخت مبلغ 5 میلیارد ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 109 میلیون ریا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای یک بازیکن علیه تراکتور رد شد

ادعای یک بازیکن علیه تراکتور رد شد