مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 10:102023-09-13اجتماعي

معاون سازمان محیط زیست: نظارت مناسب بر طرح طبیعت گردی آشوراده داریم


معاون محیط زیست طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به طرح طبیعت گردی آشوراده گفت: نظارت هم توسط سازمان حفاظت محیط زیست و هم دستگاه هایی که می توانند در آشوراده به ما کمک کنند به صورت مناسب انجام می شود و امیدواریم این طرح یک الگوی مناسب برای توسعه منطقه باشد.

- معاون محیط زیست طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به طرح طبیعت گردی آشوراده گفت: نظارت هم توسط سازمان حفاظت محیط زیست و هم دستگاه هایی که می توانند در آشوراده به ما کمک کنند به صورت مناسب انجام می شود و امیدواریم این طرح یک الگوی مناسب برای توسعه منطقه باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا طرح گردشگری آشوراده از سال 83 مطرح بوده است ولی به علت چالش های زیاد به نتیجه نرسیده بود اما شهریورماه سال جاری نقطه پایانی بر این اختلاف نظرها بود چراکه هم دعوی حقوقی زمین های جزیره آشوراده منتهی به صدور رای شد و هم سازمان محیط زیست مجوز ارزیابی زیست محیطی طرح طبیعت گردی این منطقه را تمدید کرد.

حسن اکبری در گفت و گو با ایسنا درباره طرح طبیعت گردی آشوراده اظهار کرد: یک اصل تایید شده علمی در جهان است که طبیعت گردی در نگاه کلان می تواند ابزار مناسبی برای حفاظت از محیط زیست باشند اما اینکه ما چه قدر بتوانیم از این ظرفیت کشور استفاده کنیم، بستگی به نظارت و چارچوب های سازمان حفاظت محیط زیست دارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون سازمان محیط زیست: نظارت مناسب بر طرح طبیعت گردی آشوراده داریم

معاون سازمان محیط زیست: نظارت مناسب بر طرح طبیعت گردی آشوراده داریم