مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 12:252023-08-26اقتصادي

فرمانده ای که پس ازجنگ میوه فروشی ومسافرکشی کرد و درسوریه شهید شد


یکی از خاطرات همسر این شهید، مسافرکشی های شوهرش در گرمای طاقت فرسای تابستان است که از ساعت 15 تا 2 بامداد روز بعد ادامه پیدا می کرد.

- خبرگزاری مهر ، گروه فرهنگ و ادب _ صادق وفایی: شهید اصغر فلاح پیشه یکی از فرماندهان مدافع حرم است که 22 بهمن 1394 همراه با شهدایی چون حاج رضا فرزانه، مهدی ثامنی راد، سید احسان میرسیار و .

در منطقه هوبر سوریه به شهادت رسید و با وجود این که پیکر شهدای همراهش پس از چندسال، تفحص و به میهن بازگشته، هنوز مفقودالاثر است و پیکری ندارد.

تنها یک مزار یادبود در بهشت زهرای تهران وجود دارد که خانواده و دوستان این شهید گاهی به یادش گرد آن حضور پیدا کرده و از او می گویند.

فلاح پیشه به گفته اهالی خانواده و دوستانش شخصیتی بسیار شاداب و سرزنده داشته و شیطنت های مختلفی در سال های جنگ و پس از جنگ از او سر زده است.

اما تقدیر دختر بزرگش مرضیه این بود که نیمه اردیبهشت 1395 در حالی که چندماه از شهادت پدرش می گذشت، با مهریه یک جلد قرآن، یک آینه شمعدان و 5 سکه بهار آزادی پای سفره عقد بنشیند و با ورود به مجلس شادی و سرور، حاضران را یاد شهید فلاح پیشه انداخته و اشک شان را جاری کند.

کتاب همت پنج به گوشم.

شامل روایت مستند و داستانی زندگی شهید فلاح پیشه نوشته سمیرا خطیب زاده، پاییز سال 1399 توسط نشر 27 بعثت منتشر شد و هشتمین عنوان از مجم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده ای که پس ازجنگ میوه فروشی ومسافرکشی کرد و درسوریه شهید شد

فرمانده ای که پس ازجنگ میوه فروشی ومسافرکشی کرد و درسوریه شهید شد