مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 10:452023-08-28حوادث

زائران زنجانی مراقب سوء استفاده افراد فرصت طلب باشند


رییس پلیس آگاهی استان زنجان توصیه هایی را برای جلوگیری از هرگونه سرقت احتمالی و سوء استفاده افراد فرصت طلب از زائران ارائه داد.

- ایسنا/زنجان رییس پلیس آگاهی استان زنجان توصیه هایی را برای جلوگیری از هرگونه سرقت احتمالی و سوء استفاده افراد فرصت طلب از زائران ارائه داد.

محمدعلی آدینه لو صبح امروز (6 مردادماه) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه زائران قبل از حرکت به سمت پیاده روی اربعین، اشیاء قیمتی خود را به صندوق امانات بانک ها و یا اقوام و دوستان مورد اطمینان خود بسپارند، اظهار کرد: از نگهداری وجوه نقد و طلاجات زیاد در منزل و در یک مکان مشخص و ناامن جداً خودداری شود.

وی با اشاره به سپردن منزل به افراد مطمئن و امین در محل، گفت: از همسایگان خود بخواهید تا مراقب منزلتان باشند و حتماً از قرار دادن کلید منزل نزد کسانی که به آنها اطمینان کافی ندارید و یا افراد بی مسئولیت خودداری کنید.

رییس پلیس آگاهی استان زنجان ادامه داد: قبل از شروع پیاده روی آگاهی های لازم را در مورد مسیر و مقصد به کودکان بدهید و در مورد شیوه رفتار کودکان در طی مسیر توصیه های لازم را داشته باشید.

وی تصریح کرد: چنانچه فرزندانتان را به همراه نمی برید و در خانه هستند حتماً آنان را به یکی از اقوام مورد اعتماد بسپارید و همچنین آموزش و توصیه های لازم را به آن ها بدهید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زائران زنجانی مراقب سوء استفاده افراد فرصت طلب باشند

زائران زنجانی مراقب سوء استفاده افراد فرصت طلب باشند