مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 11:552023-08-27ورزشي

مسئولان فدراسیون به فوتبال ضربه می زنند/ به حمایت پوچ نیاز نیست!


پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به بیانیه ای که این باشگاه بعد از شکست برابر سپاهان خطاب به بازیکنان صادر کرد و گفت: بازیکنان و کادر فنی به این حمایت های پوچ نیاز ندارند.

- جعفر مختاری فر در گفتگو با خبرنگار مهر به دلایل شکست استقلال برابر سپاهان اشاره کرد و گفت: قبل از شروع بازی خیلی ها اعتقاد داشتند که استقلال با بضاعتی که دارد نتیجه را با گل های زیاد به سپاهان واگذار خواهد کرد و شکست تلخی را پذیرا خواهد شد.

اگر چه استقلال سه امتیاز بازی را از دست داد اما آنقدر عملکرد خوبی داشت که هیچکس از این تیم انتقاد نکرد.

وی ادامه داد: تفاوت استقلال و سپاهان از هر لحاظ کاملا روشن است ، امکانات، نفرات، مسایل مالی همه اینها تفاوت ها را نشان می دهد، اما استقلال نشان داد که با داشتن وحدت و همدلی و یکدل بودن کادر فنی و بازیکنان می توان کارهای بزرگ انجام داد ، استقلالی که مقابل سپاهان نمایش بسیار خوبی داشت هرچند که سه امتیاز را به حریف واگذار کرد می تواند در دیدارهای بعدی موفق بوده و سه امتیاز را بدست خواهد آورد چون تیم یکدست است و همه بازیکنان با تمام توانشان مقابل حریفان بازی خواهند کرد.

این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به نقش تصمیم داور در شکست این تیم برابر زردپوشان اصفهانی گفت: سپاهان با کمک داور برنده از زمین خارج شد، در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان فدراسیون به فوتبال ضربه می زنند/ به حمایت پوچ نیاز نیست!

مسئولان فدراسیون به فوتبال ضربه می زنند/ به حمایت پوچ نیاز نیست!