مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 13:352023-09-03اجتماعي

انتقال 50 مصدوم از مرز منذریه عراق به مراکز درمانی ایران


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: از ابتدای آغاز رویداد اربعین، 50 مورد عملیات و انتقال بیمار از خاک عراق از طریق مرز خسروی (منذریه) به کشور انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمدباقر محمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه امروز در جلسه فوق العاده ستاد اربعین استان که در پایانه مرزی خسروی و به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: در مقایسه با دیگر مرزهای زمینی اربعین کشور، کمترین گزارش و اعزام به حادثه را داشته ایم.

وی ادامه داد: از ابتدای آغاز رویداد اربعین در فاصله زمانی بیست و هفتم مردادماه تا روز گذشته یازدهم شهریورماه، 50 مورد عملیات و انتقال بیمار در خاک عراق و 80 مورد در ایران که عمدتا به علت گرمازدگی، افت فشار و بیماران خاص بوده توسط جمعیت هلال احمر استان انجام شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه حوادث جاده ای اربعین امسال را 24 مورد اعلام کرد و افزود: این تعداد فقره تصادف در مقایسه با دیگر استان های درگیر با مراسم راهپیمایی اربعین و همچنین نسبت به سال گذشته، آمار پایینی و کاهشی بوده است.

وی اشاره ای هم به حادثه سقوط بالگرد فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در روز جمعه دهم شهریورماه داشت و گفت: در پی وقوع سانحه برای بالگرد ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال 50 مصدوم از مرز منذریه عراق به مراکز درمانی ایران

انتقال 50 مصدوم از مرز منذریه عراق به مراکز درمانی ایران