مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 10:352023-08-24اقتصادي

95 درصد جابجایی زائران اربعین در اردبیل با اتوبوس انجام می شود


معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: 95 درصد جابجایی زائران استان اردبیل به مرز مهران با اتوبوس انجام می شود.

- رضا شیرین زاده در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: طرح ویژه اربعین از 27 مردادماه آغاز شده و تا 20 شهریور ماه به زائران ارائه خدمات خواهیم کرد.

وی بیان کرد: 270 ناوگان اتوبوس با همکاری 60 شرکت حمل و نقل و راهداری و حمل و نقل استان اردبیل مهیا شده تا با حضور حدود یک هزار و 200 راننده جابه جایی مسافران را به سمت پایانه مرزی مهران انجام دهند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل با اشاره به پرداخت کرایه های زائران افزود: کرایه ها از مبدا اردبیل به مرز مهران برای اتوبوس 25 نفره 844 هزار تومان، برای اتوبوس های 34 نفره 711 هزار تومان و برای اتوبوس های 44 نفره 570 هزار تومان مشخص شده است.

شیرین زاده به وجود 6 مرز برای خروج مسافران اشاره کرد و گفت: مرز مهران با توجه به تردد اکثر زائران از این مسیر ترافیک خواهد بود لذا با توجه به وضعیت آب و هوا به زائران توصیه می شود مرز تمرچین را برای تردد انتخاب کنند.

وی خاطرنشان کرد: از مردم و زائران تقاضا داریم در صورت وجود مشکل هرگونه انتقاد و شکایت خود از عملکرد راننده و ناوگان برای بازگشت به استان را به نمایندگی راهداری مستقر در مرز اعلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

95 درصد جابجایی زائران اربعین در اردبیل با اتوبوس انجام می شود

95 درصد جابجایی زائران اربعین در اردبیل با اتوبوس انجام می شود