مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 11:202023-09-18سياسي

شورای ساماندهی مبادلات مرزی ناظر بر حسن اجرای قانون ساماندهی تجارت مرزی شد


نمایندگان مجلس شورای اسلامی، شورای ساماندهی مبادلات مرزی هر استان را به عنوان ناظر بر حسن اجرای قانون ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی و ایجاد اشتغال پایدار مرزنشینان در استان های مشمول تعیین کردند.

- نمایندگان مجلس شورای اسلامی، شورای ساماندهی مبادلات مرزی هر استان را به عنوان ناظر بر حسن اجرای قانون ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی و ایجاد اشتغال پایدار مرزنشینان در استان های مشمول تعیین کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس، گزارش کمیسیون اقتصادی در خصوص لایحه دوفوریتی ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی(کولبری و ملوانی) و ایجاد اشتغال پایدار مرزنشینان را بررسی کرده و مواد 5 و 6 این لایحه را به تصویب رساندند.

بر اساس ماده 5 این لایحه، نظارت بر حسن اجرای این قانون در استان های مشمول برعهده شورای ساماندهی مبادلات مرزی هر استان می باشد.

شورای مذکور موظف است گزارش عملکرد اجرای احکام این قانون را در بازه های زمانی سه ماهه به کارگروه موضوع این ماده ارائه نماید.

گزارش های مذکور در صورت تشخیص رییس کارگروه، جهت قرائت در دستور کار جلسات کارگروه قرار خواهد گرفت.

بر اساس ماده 6 این لایحه، آیین نامه های مرتبط با این قانون ظرف سه ماه توسط کارگروه ماده(4) تهیه و به تصویب هیئت وزیران می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای ساماندهی مبادلات مرزی ناظر بر حسن اجرای قانون ساماندهی تجارت مرزی شد

شورای ساماندهی مبادلات مرزی ناظر بر حسن اجرای قانون ساماندهی تجارت مرزی شد