مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 20:212023-08-29اقتصادي

در سفر وزیر راه و شهرسازی به خوزستان چه گذشت؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی دولت سیزدهم همزمان با هفته دولت امروز در صدر هیئتی از این وزارتخانه به استان خوزستان سفر کرد تا در چند برنامه حضور یابد.

بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی 26 پروژه در بنادر خوزستان با حضور مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی بهره برداری و عملیات اجرایی 26 پروژه سرمایه گذاری بخش دولتی و خصوصی به ارزش 59 هزار میلیارد ریال در بنادر خوزستان همزمان با هفته دولت انجام شد.

عملیات اجرایی بخشی از این پروژه ها که در محدوده عملیاتی منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) قرار داشته با سرمایه گذاری بیش از 40 هزار میلیارد ریال توسط بخش خصوصی انجام می شود.

فاز اول پروژه احداث پایانه مکانیزه غلات شماره چهار بندر امام خمینی(ره)، گاز رسانی به مجتمع بندری امام خمینی(ره)، احداث مرکز تسهیلات دریافت زائدات کشتی ها، برق رسانی به مکنده های غلات و طراحی و ساخت 120 فروند بویه پلی اتیلن اقیانوسی از مهم ترین پروژه هایی هستند که با حضور وزیر راه و شهرسازی به بهره برداری رسیدند.

  عملیات اجرایی احداث مخازن نگهداری فرآورده های نفتی، انبارهای نگهداری کالاهای صادراتی و دیوار پیرامونی بنادر امام خمینی(ره)، شادگان و سجافی نیز آغاز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در سفر وزیر راه و شهرسازی به خوزستان چه گذشت؟

در سفر وزیر راه و شهرسازی به خوزستان چه گذشت؟