مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 14:052023-08-31اجتماعي

تشکیل پرونده قضایی برای رانندگان خطرآفرین و هنجارشکن


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل گفت: در راستای تشدید پلیس را رانندگان متخلف برای راکبان خطرآفرین و هنجارشکن پرونده قضایی تشکیل می شود.

- سیدحجت فتاحی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی مطالبات مردمی مبنی بر برخورد با رانندگان متخلف حرفه ای پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل وارد عمل شده است.

وی خاطرنشان کرد: در ادامه روند برخورد کیفی و بدون اغماض با رانندگان خطرآفرین و حادثه ساز و همچنین رانندگانی که با انجام حرکات مارپیچ، لایه کش، سرعت غیرمجاز و آلودگی صوتی با نصب سیستم بک فایر در سیستم اگزوز به شهروندان مزاحمت ایجاد می کنند، پلیس با قاطعیت وارد عمل می شود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل تصریح کرد: در راستای افزایش هزینه جرم تخلف نسبت به اخذ مجوز قضایی از مرجع قضایی اقدام شده و فرآیند برخورد به ویژه تشکیل پرونده قضایی و معرفی به مرجع قضایی به علت اخلال در نظم عمومی و ایجاد مزاحمت به شهروندان انجام خواهد شد.

فتاحی بیان کرد: این رانندگان بار اول با هدایت به پارکینگ و هفت روز توقیف، انجام فرآیند ترخیص، معرفی به پزشکی قانونی از بابت تست روان سنجی و بررسی حالت روحی و روانی راننده مواجه شده و بار دوم توقیف وسیله نقلیه برای مدت 15 روز، انجام فرآیند ترخیص، معرفی به سازمان پزشکی قانونی از بابت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل پرونده قضایی برای رانندگان خطرآفرین و هنجارشکن

تشکیل پرونده قضایی برای رانندگان خطرآفرین و هنجارشکن