مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 12:552023-08-25اقتصادي

حفر و تجهیز چاه آب شرب شهر آق گل


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از حفر و تجهیز چاه آب شرب شهر آق گل ملایر خبر داد.

- فرهاد بختیاری فر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: با شروع فصل تابستان و بالا رفتن دمای هوا و افزایش مصرف آب و نیاز به تامین آب شرب پایدار، حفاری یک حلقه چاه رزرو در شهر آق گل در دستورکار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این راستا با کمک و همیاری مردم، چاه آب شربی به عمق 155 متر حفر شد که در فاصله زمانی کوتاه توسط شرکت آبفای ملایر تجهیز و با اجرای خط برق و خط انتقالی به طول 300 متر به شبکه بهره برداری شهر آق گل متصل شد.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان همدان افزود: با اتمام ساخت اتاقک چاه و فنس کشی محوطه اطراف آن، پشتیبان خوبی برای نیاز آبی این شهر ایجاد شده است و با وارد مدار شدن آن، امیدواریم اهالی این شهر تابستان را بدون کمبود آب شرب پشت سر بگذارند.

وی در ادامه از افزایش صد درصدی اعتبارات مصوب آبفای ملایر در سال 1402 خبر داد و گفت: اعتبارات مصوب شرکت آب و فاضلاب ملایر در سال 1402، از محل اعتبارات شهرستانی، 138 میلیارد ریال برای پروژه های اصلاح، بازسازی، احداث آبرسانی روستایی شهرستان ملایر مصوب شد.

بختیاری فر خاطرنشان کرد: همچنین اعبارات مصوب استانی این شهرستان حدود 150 میلیارد ریال است که در مجموع اعتبارات استانی و شهرستانی نزدیک به صد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفر و تجهیز چاه آب شرب شهر آق گل

حفر و تجهیز چاه آب شرب شهر آق گل