موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - آژانس بين المللي انرژي اتمي - آژانس بين المللي انرژي - انتخابات رياست جمهوري - آژانس بين المللي - پوران كاوه - زمان دربي - محمد الدعايه - جريان هاي افراطي - شهر خودرو مشهد - كريستيانو جيونتولي - زندانيان زن - محمدتقي نظرپور - رييس مركز ملي فرش ايران - خانواده شهداي هسته اي - شهر مريانج - حذف تيم - آزادسازي سواحل مازندران

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 20:152023-08-27اقتصادي

فروش 47 هزار دلاری محصولات شرکت های دانش بنیان اردبیل


رییس پارک علم و فناوری استان اردبیل گفت: 15 محصول شرکت های دانش بنیان و فناور به ارزش 47 هزار و 500 دلار به مقصد سه کشور به فروش رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یوسف عباس پور عصر یکشنبه در نشست با فعالان حوزه نوآوری و فناوری در اردبیل اظهار کرد: ما همکاری خوبی را با دانشگاه و مراکز علمی، تحقیقاتی داریم به طوری که هم اکنون 85 شرکت فناور و دانش بنیان با اشتغالزایی یک هزار و 739 نفر در استان اردبیل فعالیت می کنند.

وی به تنوع تولید این شرکت های فناور و دانش بنیان اشاره کرد و گفت: با همراهی نخبگان و برجستگان علوم و فناوری های جدید تولید و عرضه 15 محصول را در سطح ملی و بین المللی شاهد هستیم به طوری که ارزآوری حاصل از فروش این محصولات 47 هزار و 500 دلار برآورد شده است.

رییس پارک علم و فناوری استان اردبیل تصریح کرد: ما بازارهای حوزه قفقاز و حاشیه خلیج فارس را مقصد صادرات محصولات فناور و شرکت های دانش بنیان قرار دادیم و سعی ما بر این است تا در این حوزه بتوانیم به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم.

عباس پور افزود: ساختمان اداری و مراکز رشد و فناوری پارک در مرحله احداث و تکمیل نهایی است تا در شهرک الهیه اردبیل شاهد بهره برداری از این مجموعه ها باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش 47 هزار دلاری محصولات شرکت های دانش بنیان اردبیل

فروش 47 هزار دلاری محصولات شرکت های دانش بنیان اردبیل