مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 21:352023-09-09حوادث

یک زن سردسته باند تبهکاری در نوشهر دستگیر شد


فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر از دستگیری یک زن سردسته باند تبهکاری و زورگیری در شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ اکبر درویشی با اعلام این خبرگفت؛ در پی وقوع سرقت به عنف طلا و زیورآلات یک خانواده در ویلایی در شهرستان نوشهر؛ موضوع در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی تصریح کرد؛ با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی متهمان که یک فرد مونث و دو نفر مذکر هستند، شناسایی و تحت تعقیب قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی نوشهر با بیان اینکه متهمان با هماهنگی قضایی در عملیاتی ضربتی در میدان آزادی نوشهر در حالی که مجدداً برای باج گیری قصد داشتند متعرض آن خانواده شوند، دستگیر شدند.

درویشی با اشاره به اینکه سردسته این باند فرد تبهکاری است که دارای سوابق متعدد کیفری است عنوان داشت؛ متهمه در بازجویی های فنی پلیس به بزه انتسابی اقرار و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شده است.

وی افزود؛ متهمه در حین دستگیری با مقاومت در برابر پلیس و هیاهو قصد فرار از دست قانون را داشت که با واکنش سریع پلیس دستگیر شد.

سرهنگ درویشی در انتها با اشاره به انتشار کلیپ دستگیری این باند در شبکه های معاند که در آن دشمنان امنیت مردم بزرگ ایران با حمایت از این فرد خطرناک هنجارشکن با دروغ پردازی و تشویش اذهان عمومی در راستای خدشه دار کردن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک زن سردسته باند تبهکاری در نوشهر دستگیر شد

یک زن سردسته باند تبهکاری در نوشهر دستگیر شد