مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 16:102023-09-11سياسي

پیشگیری از تخلفات و جرائم انتخاباتی ضرورت دارد


رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: پیشگیری از تخلفات و جرائم انتخاباتی در تمام مراحل انتخاباتی اعم از قبل، حین و بعد از انتخابات ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین حسین کثیرلو بعدازظهر امروز در اولین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی استان اردبیل که در سالن جلسات دادگستری کل استان اردبیل برگزار شد، با تشریح اهمیت انتخابات و برگزاری سالم و پرشور آن با اشاره به برگزاری انتخابات های مختلف و  موفق در استان اظهار کرد: یکی از مهم ترین موضوعاتی که در دستورالعمل ارسالی از مرکز در امر برگزاری انتخابات سالم و عادلانه بر آن تاکید شده است؛ توجه به مقوله پیشگیری از  تخلفات و جرائم انتخاباتی در تمام مراحل انتخاباتی اعم از قبل، حین و بعد از انتخابات است.

وی افزود: از همین رو ضروری است تا تمامی دستگاه های اجرایی در هماهنگی و همکاری با یکدیگر بتوانند ضمن پیشگیری از تخلفات انتخاباتی زمینه های حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات را فراهم کنند.

رییس کل دادگستری استان اردبیل با بیان راهکارهای لازم برای برگزاری انتخابات سالم علاوه بر تعیین افراد مومن، متعهد و مجرب در هیات های نظارتی انتخابات بیان کرد: یکی از مهم ترین ابزارهای آگاهی دهی و اطلاع رسانی، استفاده از ظرفیت های رسانه ملی و فضای مج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشگیری از تخلفات و جرائم انتخاباتی ضرورت دارد

پیشگیری از تخلفات و جرائم انتخاباتی ضرورت دارد