مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 14:002023-08-23اقتصادي

برخورد با مدیرانی که ترک فعل می کنند


اگر دستگاهی به تکلیف خود در اجرای مصوبات ستاد سیاست های مقاومتی عمل نکند و به تعبیری ترک فعل کند، به ما گزارش داده شود تا اقدامات لازم را انجام دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، حجت الاسلام و شهواری امروز ظهر در جلسه اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی استان که در اتاق بازرگانی خرم آباد برگزار شد با اشاره به اینکه فلسفه تشکیل چنین جلساتی حمایت حقوقی و قضایی از واحد های تولیدی و اقتصادی است، اظهار کرد: امسال با توجه به شعار سال باید حمایت از واحد های تولیدی بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.

وی تأکید کرد: حمایت مجموعه دادگستری از واحد های تولیدی و سرمایه گذاری در راستای حمایت از رشد تولید و فرامین مقام معظم رهبری است.

مدیرکل دادگستری لرستان گفت: اگر ستاد اجرایی سیاست های اقتصاد مقاومتی مصوباتی دارد که نیازمند حمایت قضایی است ما ورود می کنیم.

شهواری بیان کرد: اگر دستگاهی به تکالیف خود در اجرای مصوبات این ستاد عمل نکند و به تعبیری ترک فعل کند، به ما گزارش داده شود تا اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه سرمایه گذار با امیدی به عرصه تولید ورود می کند، گفت: اگر در میان راه حمایت های لازم از سرمایه گذار، انجام نشود با اصل سیاست ها و فرامین مقام معظم رهبری در حمایت از تولید و تولید کننده منافات دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با مدیرانی که ترک فعل می کنند

برخورد با مدیرانی که ترک فعل می کنند