مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 09:452023-09-02فرهنگي

کاخ مروارید و کاخ سلیمانیه تعطیل است


معاون میراث فرهنگی استان البرز از تعطیلی کاخ های سلیمانیه و مروارید به علت مرمت و بازسازی خبر داد.

  - در موتورهای جست وجو، ساعت بازدید از کاخ مروارید کرج از هفت صبح تا چهار بعدازظهر اعلام شده و بسیاری به این انگیزه به این کاخ مراجعه کرده، اما پشت درهای بسته آن مانده اند درحالی که هیچ نگهبان و یا تابلو اطلاعات وجود ندارد تا مردم را راهنمایی کند.

شهرام محمودی ـ معاون میراث فرهنگی استان البرز ـ اما علت این تعطیلی را مرمت و بازسازی زیرزمین و سینمای این کاخ عنوان کرد.

معاون میراث فرهنگی استان البرز درباره وضعیت مرمت کاخ مروارید به ایسنا گفت: برای مرمت این بخش از کاخ مروارید حدود یک میلیارد و 300 میلیون تومان بودجه تخصیص داده شده و قرار است به زودی کارهای مرمتی آن انجام و پس از آن کاخ بازگشایی شود.

رحیم خاکی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز نیز چندی پیش از بازگشایی بخش هایی از کاخ مروارید در آینده ای نزدیک خبر داده و گفته بود: با توجه به اینکه بخش هایی از ساختمان کاخ مروارید مورد مرمت و بازسازی قرار گرفته است، به دلیل تجهیز کارگاه، ایمن سازی و مدیریت بهینه مرمت بخش هایی از ساختمان اصلی، مجموعه تا اطلاع ثانوی تعطیل شده که پس از تکمیل مراحل تجهیز، محوطه کاخ به زودی بازگشایی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاخ مروارید و کاخ سلیمانیه تعطیل است

کاخ مروارید و کاخ سلیمانیه تعطیل است