مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 15:252023-08-28اقتصادي

سهامداران بزرگ پتروشیمی هگمتانه سهامشان را به فروش گذاشتند؟


در حالی که هفته گذشته استاندار همدان در نشست خبری خود از تأمین خوراک شرکت صنایع پتروشیمی هگمتانه خبر داد، شنیده می شود سهامداران بزرگ این شرکت فروش سهام خود را در روزنامه های کثیرالانتشار آگهی کرده اند.

- ایسنا/همدان در حالی که هفته گذشته استاندار همدان در نشست خبری خود از تأمین خوراک شرکت صنایع پتروشیمی هگمتانه خبر داد، شنیده می شود سهامداران بزرگ این شرکت فروش سهام خود را در روزنامه های کثیرالانتشار آگهی کرده اند.

استاندار همدان در نشست خبری با اصحاب رسانه در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا مبنی بر اینکه پتروشیمی هگمتانه در ورطه ورشکستگی به علت عدم تأمین خوراک قرار دارد، توضیح داد: بحث پتروشیمی هگمتانه جزو موضوعاتی است که از بدو ورود به استان و با توجه به اینکه مسبوق به سابقه بوده، در دستور کار قرار گرفت، چندین جلسه با وزیر نفت داشتیم و مذاکره با مدیران کردیم اما در حقیقت این مجموعه خوراک مصوب ندارد و جزو مجموعه هایی بوده که خودش باید خوراک مورد نیازش را از بورس تهیه و تأمین کند که سازوکاری دارد.

علیرضا قاسمی فرزاد افزود: وزیر نفت هم توصیه و تأکید بر تأمین خوراک پتروشیمی داشت، البته مقادیری خوراک تأمین شد و آخرین بار هم قول تأمین خوراک داده شده است اما چون محصول تولیدی این مجموعه برای تهیه محصولات پزشکی است که شاید مث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهامداران بزرگ پتروشیمی هگمتانه سهامشان را به فروش گذاشتند؟

سهامداران بزرگ پتروشیمی هگمتانه سهامشان را به فروش گذاشتند؟