مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 14:302023-09-19سياسي

رییس جمهور امشب در صحن سازمان ملل سخنرانی می کند


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید ابراهیم رییسی بامداد دوشنبه 27 شهریور در صدر هیات سیاسی و با بدرقه حجت الاسلام قمی نماینده مقام معظم رهبری، - آیت الله سیدابراهیم رییسی رییس جمهور اسلامی ایران امشب سه شنبه (28 شهریورماه) در هفتاد و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد در جمع نمایندگان کشور های عضو سخنرانی می کند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید ابراهیم رییسی بامداد دوشنبه 27 شهریور در صدر هیات سیاسی و با بدرقه حجت الاسلام قمی نماینده مقام معظم رهبری، محمد مخبر معاون اول رییس جمهور و جمعی از وزرا و اعضای هیات دولت در صدر هیات سیاسی برای دومین بار در دولت سیزدهم عازم نیویورک شده است.

رییس جمهور امشب و در نشست های سالانه مجمع عمومی به عنوان مهم ترین رویداد بین المللی سخنرانی می کند که این فرصت مناسبی برای رایزنی های سیاسی بین المللی است.

سخنرانی در مجمع عمومی، دیدار با سران کشور ها و سخنرانی در جمع ایرانیان مقیم، از جمله برنامه های آیت الله رییسی در این سفر است.

همچنین در نشست هایی با گروه ها و افراد مرجع سیاسی، اجتماعی، مذهبی و رسانه ای در آمریکا به تشریح مواضع کشورمان و نیز پاسخ به سوالات آنان می پردازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور امشب در صحن سازمان ملل سخنرانی می کند

رییس جمهور امشب در صحن سازمان ملل سخنرانی می کند