مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 00:502023-09-01سياسي

عدم خرید برنج داخلی توسط وزارتخانه های پُرمصرف


نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارتخانه های پُرمصرف برنج دستور معاون اول رییس جمهور را نادیده گرفته و برنج داخلی نمی خرند.

- رضا حاجی پور در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در آمل با اشاره به آخرین وضعیت قیمت برنج و نگرانی شالیکاران، اظهار کرد: در آخرین جلسه با وزیر جهاد کشاورزی، استاندار و نمایندگان کل استان مازندران گیلان و گلستان تصمیمات لازم گرفته شد و مسؤولان و معاونان حوزه اقتصادی، تجارت و بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی حضور داشتند.

وی افزود: در این جلسه تصمیم بر آن شد تا سه سال برنج خارجی وارد کشور نشود و در خروجی قطعی جلسه آمده که در سال 1402 و 1403 حتی یک کیلوگرم برنج خارجی وارد کشور انجام نشود و برنج های وارداتی در زمان برداشت برنج توزیع نشود.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به این تصمیمات انتقاد دارم و معتقدم هم اکنون توزیع برنج انجام شده و بازار را اشباع کردند هرچند در گمرکات کشور هم تناژ بسیار بالایی برنج وارداتی دپو شده است.

حاجی پور بیان کرد: با فریادهای نمایندگان استان مازندران، گیلان و گلستان فشارهای زیادی به وزارت جهاد کشاورزی وارد شد و هم اکنون تصمیم گرفتند که واردات و توزیع برنج خارجی را متوقف کنند و مسؤولان امر قول دادند تا به سرعت وارد شده و برنج های کیفی را مدنظر قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم خرید برنج داخلی توسط وزارتخانه های پُرمصرف

عدم خرید برنج داخلی توسط وزارتخانه های پُرمصرف