مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 11:502023-09-13بين الملل

پیشنهادتل آویو به لبنان/عقب نشینی مقابل جمع آوری چادرهای حزب الله


یک روزنامه لبنانی از پیشنهاد محرمانه رژیم صهیونیستی به طرف لبنانی برای عقب نشینی از بخش شمالی روستای الغجر لبنان در برابر جمع آوری 2 چادر حزب الله از مزارع شبعا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، روزنامه لبنانی الاخبار در گزارشی با تیتر ضعف دشمن؛ سناریوی دریا بر روی زمین برای اسراییل تکرار می شود نوشت: در یک تحول قابل توجه، یک هیأت نظامی از سوی رژیم صهیونیستی به نشست سه جانبه در مقر نیروهای یونیفل در الناقوره لبنان ابلاغ کرد که تل آویو آماده است مرزهای زمینی با لبنان را به صورت کامل ترسیم و مشخص کرده و از بخش شمالی روستای الغجر عقب نشینی کند.

در مقابل نیز نیروهای حزب الله 2 چادر نصب شده در منطقه مزارع شبعا را جمع آوری کنند.

در ادامه این گزارش آمده است: منابع آگاه در گفتگو با الاخبار اعلام کرده اند که نبیه بری رییس پارلمان، نجیب میقاتی نخست وزیر دولت پیشبرد امور لبنان و فرماندهان ارتش و مقاومت این کشور در جریان پیشنهاد طرف اسراییلی قرار گرفته اند.

درحالیکه برخی منابع اعلام کرده بودند صهیونیست ها قصد عقب نشینی از مناطق خالی از سکنه منطقه الماری را دارند منابع نزدیک به نیروهای سازمان ملل در الناقوره فاش کردند که صهیونیست ها از عقب نشینی از تمام منطقه شمال روستای الغجر سخن می گویند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهادتل آویو به لبنان/عقب نشینی مقابل جمع آوری چادرهای حزب الله

پیشنهادتل آویو به لبنان/عقب نشینی مقابل جمع آوری چادرهای حزب الله