مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 شهریور 1402 ساعت 19:052023-09-06سياسي

پیاده روی دلدادگان اربعین در خوروبیابانک و نایین


آیین معنوی پیاده روی دلدادگان اربعین حسینی در شهرستان های خوروبیابانک و نایین با حضور عاشقان ابا عبدالله الحسین(ع) برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خوروبیابانک، آیین معنوی پیاده روی دلدادگان اربعین حسینی در شهر و روستاهای شهرستان خوروبیابانک همچون سال گذشته برگزار شد و در شهر خور، عاشقان پرشور اهل بیت(ع) از مسجد امام حسین(ع) تا گلزار شهدای گمنام شهر خور را پیاده روی کردند.

همچنین این آیین معنوی در روستاهای شهید پرور چاه ملک، آبگرم، بیاضه، ابراهیم آباد و جعفر آباد برگزار شد و مردم ولایتمدار روستای ایراج نیز با حضور در جمع مردم انقلابی روستای اردیب در یک همایش پیاده روی، مسیر روستا تا امامزاده ابراهیم روستای آبگرم را پیاده روی کردند و به عزاداری پرداختند.

نایین پیاده روی دلدادگان اربعین حسینی از روستای حسن آباد سنگیج تا آستان مقدس امامزاده سلطان سید نصیر(ع) در دهستان کوهستان بخش مرکزی شهرستان نایین همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

این آیین معنوی ساعت 8 صبح امروز(15 شهریور) با غبارروبی مزار شهیدان هرمز نصیری در گلزار شهدای روستای حسن آباد سنگیج آغاز شد و پس از آن، دلدادگان حسینی در این مراسم که از همه اقشار مختلف مردم اعم از پیر و جوان، زن و مرد و در همه رده های سنی بودند به سمت آستان مقدس امامزاده سلطان سید نصیر(ع)


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیاده روی دلدادگان اربعین در خوروبیابانک و نایین

پیاده روی دلدادگان اربعین در خوروبیابانک و نایین