مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 06:402023-08-23سياسي

ثبت جهانی هگمتانه منجر به توسعه پایدار گردشگری می شود


ثبت جهانی می تواند فرصتی بی بدیل در رشد متوازن و توسعه پایدار گردشگری باشد.

- محمد صیفی کار امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: با توجه به اینکه اولویت تمام برنامه ها و اسناد بالادستی ملی و استانی و.

در استان همدان گردشگری است، هر حرکت و برنامه ای که بتواند با حفظ هویت دینی، فرهنگی و تاریخی موجبات بالندگی بیش از پیش این خطه از ایران فرهنگی را فراهم آورد، باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی ادامه داد: با توجه به تلاش و مطالبه بی وقفه بسیاری از فعالان گردشگری در استان و فرهنگ دوستان خارج از استان و پذیرش این مهم از سوی مسوولان وقت و همت در تامین ملاحظات فنی برای ثبت جهانی، این مهم می تواند فرصتی بی بدیل برای نیل به اهداف دورتر باشد که رشد متوازن و توسعه پایدار در بستر گردشگری و خدمات اقماری است.

این فعال فرهنگی و گردشگری با تاکید بر لزوم پای کار آمدن ادامه داد: اگر به افکار عمومی بی توجهی شود، حتی اگر ثبت جهانی رقم بخورد هم، کاملا متصور هست که پرونده در زمان ارزیابی های دوره ای دچار چالش های جدی اجتماعی و ساختاری شود.

وی با تاکید بر اینکه باید با نگاه دوراندیشانه این مهم را لحظه به لحظه و گام به گام مورد توجه قرار داد افزود: مداومت در اطلاع رسانی و فرهنگ سازی با استفاده از ظرفیت های موجود برای اقناع ذینفعان شامل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت جهانی هگمتانه منجر به توسعه پایدار گردشگری می شود

ثبت جهانی هگمتانه منجر به توسعه پایدار گردشگری می شود