مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 18:512023-08-24سياسي

فرمانده کل انتظامی کشور: شهدا با نثار خون خود امنیت کشور را تضمین کردند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور عصر امروز در دیدار با خانواده شهیدان امیرحسین زاده احمدی و محمد احسان شفیعی امنیت امروز ایران اسلامی را حاصل فداکاری و ایثارگری شهدا عنوان کرد و اظهار داشت: شهدا با نثار خون خود امنیت کشور را تضمین کرده به نظام و انقلاب ما عزت و آبرو بخشیدند.

وی با بیان اینکه نباید هرگز یاد و خاطره شهدا از ذهن و خاطره مردم جامعه حذف شود افزود: زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا باعث می شود هرگز از یاد نبریم که امنیت و آرامش امروز خود را مرهون جانفشانی جوانان رشید و شجاع این مرز بوم هستیم .

رادان با بیان اینکه شهادت سعادتی است که نصیب هر کسی نمی شود، گفت: هر کسی سعادت شهید شدن در راه خدا را ندارد و این فیض الهی نصیب کسانی می شود که جزو مقربان درگاه حضرت حق هستند.

فرمانده کل انتظامی کشور خانواده های معظم شهدا را مظهر صبر و استقامت عنوان کرد و بیان کرد: البته ثواب صبر و استقامت خانواده های شهدا هم کمتر از مقام شهید و شهادت نیست و آنها با ایثار و فدا کردن عزیزترین فرزندانشان برای حفظ امنیت و آرامش مردم الگوی بسیاری خوبی از سبک زندگی ایرانی اسلامی را به ما ارائه می کنند و از این الگو باید بهترین استفاده را ببریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده کل انتظامی کشور: شهدا با نثار خون خود امنیت کشور را تضمین کردند

فرمانده کل انتظامی کشور: شهدا با نثار خون خود امنیت کشور را تضمین کردند