مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 10:202023-09-02سياسي

شریعتی: همکاری و هماهنگی قوا هزینه های اداره کشور را پایین می آورد


یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: هماهنگی، وحدت و یگانگی بین همه قوای کشور و کمک به دولت برای عبور از گردنه های سخت، هزینه های اداره کشور را پایین آورده و مجلس نیز همواره سعی کرده تا در این حوزه پیشتاز باشد.

- یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: هماهنگی، وحدت و یگانگی بین همه قوای کشور و کمک به دولت برای عبور از گردنه های سخت، هزینه های اداره کشور را پایین آورده و مجلس نیز همواره سعی کرده تا در این حوزه پیشتاز باشد.

غلامرضا شریعتی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تجلیل مقام معظم رهبری از دولت و ضرورت کمک به دولت برای عبور از گردنه های سخت، بیان کرد: بنده به یاد دارم در دولت آقای هاشمی نیز مقام معظم رهبری این توصیه را به دولتمردان داشتند که در کنار پیشبرد کارهای کلان و راهبردی کشور نباید از امور جزیی مردم غافل شویم، ضمن اینکه به آینده نگاه می کنیم باید به وضعیت امروز مردم به ویژه طبقات ضعیف جامعه توجه داشته باشیم.

وی در ادامه اظهار کرد: اشاره مقام معظم رهبری نیز بر این بود که در کنار نگاه دولت به آینده و گام های بلندی که در این حوزه برداشته است، باید به وضعیت معیشت مردم نیز توجه کرد و نباید از معیشت مردم غافل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شریعتی: همکاری و هماهنگی قوا هزینه های اداره کشور را پایین می آورد

شریعتی: همکاری و هماهنگی قوا هزینه های اداره کشور را پایین می آورد