مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 12:302023-08-27پزشكي

کاهش 62 درصدی قاچاق دارو با اجرای «دارویاری»/ مخالف افزایش تعداد داروخانه ها نیستیم


وزیر بهداشت با اشاره به کاهش 62 درصدی قاچاق دارو با اجرای طرح دارویاری، در عین حال برخی مشکلات تامین منابع این طرح را یادآور شد و گفت: امسال آنتی بیوتیک و سرم به وفور تامین شد و وضعیت خوبی در این زمینه هست اما نباید دلخوش بمانیم بلکه باید تولید را جدی پیگیری کنیم.

- کاهش 62 درصدی قاچاق دارو با اجرای دارویاری / مخالف افزایش تعداد داروخانه ها نیستیم وزیر بهداشت با اشاره به کاهش 62 درصدی قاچاق دارو با اجرای طرح دارویاری، در عین حال برخی مشکلات تامین منابع این طرح را یادآور شد و گفت: امسال آنتی بیوتیک و سرم به وفور تامین شد و وضعیت خوبی در این زمینه هست اما نباید دلخوش بمانیم بلکه باید تولید را جدی پیگیری کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر بهرام عین اللهی در نشست خبری روز داروساز که در محل وزارت بهداشت برگزار شد، گفت: افراد باید به هویت خود بازگردند و بدانند جمله ما می توانیم قابل اجرا است.

زمانی که ما ابوعلی سینا را داشتیم غربی ها هیچ چیز نداشتتد.

زمانی که آمریکایی ها موشک به ماه فرستادند، بودجه آن را از بخش هویت زایی تامین کردند تا بتوانند برای مردم خود اعتماد به نفس ایجاد کنند.

در زمان ستم شاهی آمریکایی ها برای تخریب ما به هویت ما حمله می کردند و می گفتند شما باید مصرف کننده باشید اما در سایه انقلاب اسلامی موضوع هویت به ایران بازگشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 62 درصدی قاچاق دارو با اجرای «دارویاری»/ مخالف افزایش تعداد داروخانه ها نیستیم

کاهش 62 درصدی قاچاق دارو با اجرای «دارویاری»/ مخالف افزایش تعداد داروخانه ها نیستیم