مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 11:052023-08-29بين الملل

فلسطین: لیبی عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را جرم انگاری می کند


وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد که نخست وزیر دولت وحدت ملی لیبی از سفارت فلسطین در طرابلس مخالفت خود با عادی سازی روابط با تل آویو و جرم بودن آن را اعلام کرد.

- وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد که نخست وزیر دولت وحدت ملی لیبی از سفارت فلسطین در طرابلس مخالفت خود با عادی سازی روابط با تل آویو و جرم بودن آن را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین از حضور عبد الحمید الدبیبه، نخست وزیر دولت وحدت ملی لیبی در سفارت فلسطین در طرابلس استقبال کرد.

این وزارتخانه در بیانیه ای اعلام کرد، الدبیبه از داخل ساختمان سفارت فلسطین مخالفت دولتش با مساله عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر و جرم انگاری هرگونه ارتباطی میان هر یک از مسؤولان لیبیایی با نمایندگان این رژیم را اعلام کرد.

پیشتر رسانه های لیبی اعلام کردند که الدبیبه از داخل ساختمان سفارت فلسطین اعلام کرد از کاری که نجلاء المنقوش، وزیر خارجه لیبی برای عادی سازی با اسراییل انجام داده، مطلع نیست.

خبرگزاری رویترز عربی به نقل از یک مسؤول دولتی که نامش را افشا نکرد، اعلام کرد، عبد الحمید الدبیبه، نخست وزیر دولت وحدت ملی لیبی، نجلاء المنقوش، وزیر خارجه کابینه خود را در پی دیدارش با الی کوهن، وزیر خارجه رژ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلسطین: لیبی عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را جرم انگاری می کند

فلسطین: لیبی عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را جرم انگاری می کند