مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 15:352023-09-18بين الملل

هشدار درباره تلاش «بدخواهان» برای برهم زدن روابط روسیه با ازبکستان


«میخاییل میشوستین» نخست وزیر روسیه در دیدار با همتای ازبکستانی خود در مسکو اعلام کرد که تلاش های «بدخواهان» برای مختل کردن روابط دو کشور ناموفق بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در شرایطی که به بهانه جنگ اوکراین تنش های غرب و مسکو در مناطق مختلف جهان ادامه دارد، نخست وزیر روسیه از تلاش های بدخواهان برای برهم زدن روابط این کشور با ازبکستان خبر داد.

منابع رسانه ای دولتی در روسیه از قبیل تاس گزارش دادند که میخاییل میشوستین نخست وزیر روسیه در مسکو با عبدالله آریپوف نخست وزیر ازبکستان دیدار کرد؛ دیداری که در چارچوب نشست کمیسیون مشترک دو کشور برگزار شد.

میشوستین در دیدار با نخست وزیر ازبکستان، بدون اشاره به نام کشور یا کشورهای خاصی اعلام کرد که بدخواهان به دنبال برهم زدن روابط خوب روسیه با کشورهای آسیای مرکزی هستند.

نخست وزیر روسیه روز دوشنبه (امروز) گفت که مسکو و تاشکند به رغم تلاش های برخی از کشورها برای ایجاد اختلاف بین آنها، در حال توسعه همکاری هستند.

وی خطاب به آریپوف تصریح کرد: ما با هم به شدت در حال توسعه همکاری های تجاری و اقتصادی هستیم و به رغم تلاش بدخواهان برای ایجاد اختلاف در کار مشترک ما، به طور موثر تمام مسائلی را که بین خودمان وجود دارد حل می کنیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار درباره تلاش «بدخواهان» برای برهم زدن روابط روسیه با ازبکستان

هشدار درباره تلاش «بدخواهان» برای برهم زدن روابط روسیه با ازبکستان