مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 09:402023-09-18دانش

گپی با وزیر علوم در آستانه سال تحصیلی جدید


وزیر علوم تمام اقدامات و تمهیدات وزارت علوم و دانشگاه ها برای استقبال از دانشجویان در سال تحصیلی جدید را تشریح کرد.

- گروه دانشگاه خبرگزاری فارس؛ سال تحصیلی جدید در حالی آغاز می شود که دانشگاه ها در حال تدارک مراسم استقبال از دانشجویان بخصوص دانشجویان جدیدالورود هستند.

وزارت علوم هم بیکار ننشسته و توصیه ها و بخشنامه هایی از سوی وزیر علوم در اختیار مسؤولان دانشگاه ها قرار گرفته است تا سال تحصیلی بهتری را در دانشگاه ها شاهد باشیم.

وزیر علوم که این سال تحصیلی را با یک گل طلایی آغاز کرد و تسهیلاتی را برای تحصیل سیداسماعیل نصرالهی رتبه 25 کنکور سراسری که از شرایط خاصی برخوردار بود ، در نظر گرفت.

البته برای گروه های خاص دیگری هم تسهیلاتی در نظر گرفته شده است، مثلا مادران دانشجو می توانند از تسهیلاتی استفاده کرده و به ادامه تحصیل بپردازند.

درباره آغاز سال تحصیلی و تمهیداتی که برای یک سال پرشورتر اندیشیده شده است، با محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت وگو کردیم.

متن گفت وگوی خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با وزیر علوم را در زیر می خوانید: * اقدامات دانشگاه ها برای استقبال از دانشجویان در آغاز سال تحصیلی فارس: در آستانه آغاز سال تحصیلی هستیم، استقبال از دانشجویان به چه صورت خواهد بود؟ زلفی گل: ما می دانیم که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گپی با وزیر علوم در آستانه سال تحصیلی جدید

گپی با وزیر علوم در آستانه سال تحصیلی جدید