مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 16:402023-08-30اجتماعي

43 هزار کرمانشاهی در سامانه سماح ثبت نام کردند


مدیر حج  و زیارت استان کرمانشاه از ثبت نام قریب 43 هزار کرمانشاهی در سامانه سماح برای شرکت در راهپیمایی بزرگ اربعین خبرداد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیر حج  و زیارت استان کرمانشاه از ثبت نام قریب 43 هزار کرمانشاهی در سامانه سماح برای شرکت در راهپیمایی بزرگ اربعین خبرداد.

سعید کریمی خو در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به نزدیک شدن اربعین، اظهارکرد: باتوجه به اینکه در پیک سفر به اربعین قرار گرفته ایم، شاهد شلوغی روز افزون مرزهای خروجی به سمت عراق هستیم.

وی افزود: امسال شش مرز خسروی، مهران، شلمچه، چذابه، باشماق و تمرچین برای تردد زوار در نظر گرفته شده که زاور می توانند هنگام ثبت نام در سامانه سماح، مرز خروجی خود را از میان این مرزها انتخاب کنند.

مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه تصریح کرد: تاکنون 42 هزار و 785 نفر از مردم کرمانشاه برای شرکت در راهپیمایی بزرگ اربعین ثبت نام کرده اند.

وی در ادامه ضمن توصیه به زوار جهت انتخاب مرز خسروی برای تردد به عتبات عالیات، اظهارکرد: روند خدمات رسانی در این مرز به زائرین مناسب و تمام زیرساخت ها در آن فراهم شده است.

کریمی خو تاکید کرد: مرز خسروی نزدیک ترین مرز به شهرهای زیارتی است و باتوجه به تمهیدات در نظر گرفته شده، تردد زوار از آن روان و بدون ازدحام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

43 هزار کرمانشاهی در سامانه سماح ثبت نام کردند

43 هزار کرمانشاهی در سامانه سماح ثبت نام کردند