مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 14:052023-09-20اجتماعي

ارتقای ظرفیت کارخانه کودآلی رشت به 800 تن


مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان با اشاره به احداث خط 3و 4 کارخانه کودآلی رشت، گفت: با تکمیل خط جدید ظرفیت این کارخانه به 800 تن افزایش می یابد.

- ایسنا/گیلان مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان با اشاره به احداث خط 3و 4 کارخانه کودآلی رشت، گفت: با تکمیل خط جدید ظرفیت این کارخانه به 800 تن افزایش می یابد.

حمزه عشوری در گفت وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت کارخانه کودآلی رشت، اظهار کرد: خط فاز یک و دو (قدیم) با ظرفیت 300 تن فعال بوده و خط 3و 4 در حال احداث و تجهیزات پردازش نصب و سالن تخمیر در حال آماده سازی است.

وی درباره ظرفیت این کارخانه افزود: ظرفیت کارخانه کودآلی با تکمیل خط جدید تا حدود 800 تن در روز افزایش می یابد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان درباره تصفیه خانه شیرابه کارخانه کمپوست رشت، گفت: این مهم در حال حاضر فعال نیست و باید با ظرفیت جدید انطباق یافته و بهبود یابد.

عشوری درباره آخرین وضعیت کارخانه زباله سوز رشت تصریح کرد: ظرفیت این زباله سوز 600 تن در روز است که 25 درصد سهم داخلی و 75 درصد سهم پیمانکار است.

وی با بیان اینکه طرف قرارداد این پروژه شهرداری رشت است، افزود: محل استقرار این زباله سوز جنب کارخانه کمپوست لاکان و دارای نیروگاه زباله سوز است، شرکت مهندسی تدبیر توسعه سلامت(TTS) به عنوان پیمانکار پروژه مشارکت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای ظرفیت کارخانه کودآلی رشت به 800 تن

ارتقای ظرفیت کارخانه کودآلی رشت به 800 تن