مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 شهریور 1402 ساعت 12:052023-09-08اجتماعي

700دستگاه اتوبوس از استان های معین در حال انتقال زائران هستند


با مدیریت شهرداری ایلام، 700 دستگاه اتوبوس بین شهری از استان های معین در حال انتقال زائران به استان های مبدا و مقصد هستند.

- افشین مظفری شهردار ایلام، صبح جمعه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: از ایلام تا پایانه مرزی مهران دوربین هایی جهت کنترل ترافیک و پلاک خوان نصب شده که این دوربین ها علاوه بر پایش تصویری ترافیکی در حوزه امنیتی هم فعال و موثر است.

شهردار ایلام افزود: حدود 40 دستگاه خط واحد این شهرداری جهت جابجایی زائران از پایانه مرزی تا شهر مهران و پارکینگ برکت فعال هستند.

وی ادامه داد: 2 ایستگاه بزرگ با همکاری شهرداری و شورای شهر ایلام برپا شده که ایستگاه شماره یک دارای 30 غرفه موکب، 2 باب نمازخانه، 35 چشمه سرویس بهداشتی و حمام و پارک خودرو در مسیر رفت قرار گرفته و خدمات دهی به زائرین ارائه می دهد.

شهردار ایلام ادامه داد: ایستگاه شماره 2 که در کمربندی شرقی و قبل از تونل دوقلو دایر شده با دارا بودن 45 غرفه ایستگاه صلواتی، آبخوری و سرویس های بهداشتی در مسیر برگشت به زائرین خدمات رسانی می کند.

وی یادآور شد: برای سال های بعد باید 2 مکان مناسب و دائمی جهت استراحت زائرین که دارای آشپزخانه، غرفه های نمایشگاهی برای عرضه محصولات سنتی استان همچنین نمازخانه، سرویس های بهداشتی و حمام، پارکینگ فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

700دستگاه اتوبوس از استان های معین در حال انتقال زائران هستند

700دستگاه اتوبوس از استان های معین در حال انتقال زائران هستند