مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 15:502023-09-19سياسي

مسجدی: اگر مجاهدت های شهید سلیمانی نبود، اقلیم به دست داعش می افتاد


سفیر سابق ایران در بغداد در نشست نقش سردار سلیمانی در دفاع از اقلیت ها در برابر داعش در عراق گفت: اگر مجاهدت های شهید سلیمانی نبود، اقلیم کردستان عراق به دست داعش می افتاد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، سومین نشست از سلسله نشست های علمی و مطالعاتی تبیین شخصیت و معرفی خدمات سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با عنوان نقش سردار سلیمانی در دفاع از اقلیت ها در برابر داعش در عراق روز دوشنبه 27 شهریور در مرکز مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت امور خارجه برگزار شد.

این نشست با سخنرانی رییس کمیته ویژه پیگیری حقوقی و بین المللی پرونده ترور شهید سلیمانی، معاونان وزرای امور خارجه، کشور و شماری از اساتید دانشگاه و صاحبنظران مسائل منطقه ای و بین المللی با محوریت تبیین دیدگاه و سیره عملی شهید سلیمانی در تکریم و دفاع از حقوق اقلیت های قومی و مذهبی در جریان تهاجم داعش علیه عراق برگزار شد.

*  وفای به عهد،  شجاعت، صداقت و تواضع فضایل اخلاقی و ویژگی های شهید سلیمانی در این نشست عباسعلی کدخدایی مشاور وزیر امور خارجه و رییس کمیته ویژه پیگیری حقوقی و بین المللی پرونده ترور شهید سلیمانی اظهار داشت: وفای به عهد،  شجاعت، صداقت و تواضع فضایل اخلاقی و ویژگی های شهید سلیمانی است که رهبران اقلیت جامعه عراقی در جریان تهاجم داعش شاهد آن بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسجدی: اگر مجاهدت های شهید سلیمانی نبود، اقلیم به دست داعش می افتاد

مسجدی: اگر مجاهدت های شهید سلیمانی نبود، اقلیم به دست داعش می افتاد