مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 14:152023-09-12بين الملل

گزارش دفاعی سالانه تایوان: از جنگ اوکراین درس می گیریم


ارتش تایوان امروز (سه شنبه) اولین گزارش دفاع ملی خود را از زمان جنگ اوکراین منتشر کرد که در آن آمده است: نیروهای مسلح ما از جنگ در اروپا درس می گیرند و توانایی های جنگ نامتقارن را تقویت می کنند و رویکرد کل جامعه را بر آمادگی برای یک جنگ بالقوه در تنگه تایوان پیش می برند.

- ارتش تایوان امروز (سه شنبه) اولین گزارش دفاع ملی خود را از زمان جنگ اوکراین منتشر کرد که در آن آمده است: نیروهای مسلح ما از جنگ در اروپا درس می گیرند و توانایی های جنگ نامتقارن را تقویت می کنند و رویکرد کل جامعه را بر آمادگی برای یک جنگ بالقوه در تنگه تایوان پیش می برند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه فوکوس تایوان، بر اساس گزارش دفاع ملی 2023، ارتش تایوان اعلام می دارد همانند جنگ روسیه و اوکراین که در فوریه 2022 آغاز شد، طرف چینی نیز جنگ نیابتی را برای هدف قرار دادن تایوان از طریق نظامی و تهدیدهای غیرسنتی از جمله جنگ سایبری و ابزارهای شناختی به کار گرفته است.

این گزارش می گوید که ارتش تایوان در پاسخ به این تهدیدها از هدایت استراتژیک دفاع مصمم و بازدارندگی چند حوزه ای دیرینه خود حمایت می کند و به تقویت قابلیت های جنگی نامتقارن خود در مواجهه با حریف بسیار قوی تر ادامه می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش دفاعی سالانه تایوان: از جنگ اوکراین درس می گیریم

گزارش دفاعی سالانه تایوان: از جنگ اوکراین درس می گیریم