مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 10:052023-09-18سياسي

نمی گذاریم هیچ مانعی جلوی پیشرفت شهر اهواز را بگیرد


استاندار خوزستان با بیان اینکه با تمام توان ایستاده ایم تا نگذاریم هیچ مانعی جلوی پیشرفت شهر اهواز را بگیرد، گفت: باید همه امکانات دستگاه های استان خوزستان برای رفع مشکلات مردم به کار گرفته شود.

- ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان با بیان اینکه با تمام توان ایستاده ایم تا نگذاریم هیچ مانعی جلوی پیشرفت شهر اهواز را بگیرد، گفت: باید همه امکانات دستگاه های استان خوزستان برای رفع مشکلات مردم به کار گرفته شود.

علی اکبر حسینی محراب در جلسه پایش شهر اهواز، اظهار کرد: طرح فاضلاب شهر اهواز باید به گونه ای سامان داده شود که ماندگار باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه دستگاه ها و صنایع بزرگ باید در قالب ارزش افزوده و مسئولیت های اجتماعی در ساماندهی آب های سطحی با شهرداری همکاری کنند، عنوان کرد: رسیدگی به آب های سطحی وظیفه شهرداری است و باید در این زمینه تلاش های لازم را انجام دهد.

استاندار خوزستان بر استفاده از روش های تأمین مالی جدید در استان تاکید کرد و گفت: با فروش فاضلاب شهر به صنایع می توان برای استان خوزستان تولید درآمد کرد.

حسینی محراب تصریح کرد: باید دست فضای سبز، نیروگاه ها و صنایع از آب کارون قطع شود و تامین آب آن ها از طریق خرید پساب فاضلاب انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمی گذاریم هیچ مانعی جلوی پیشرفت شهر اهواز را بگیرد

نمی گذاریم هیچ مانعی جلوی پیشرفت شهر اهواز را بگیرد